ارسال پیامک از طریق دکل BTS به همراه آموزش تصویری

دکل bts

در این مقاله قصد داریم تا شیوه ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل را به شما عزیزان بصورت کاملاً شفاف و کامل توضیح دهیم.

چه کسی می تواند ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق دکل بی تی اس ایرانسل که یکی از بزرگترین شیوه های موثر در زمینه بازاریابی و شناحته شدن کسب و کارتان هست را انکار کند؟!

شما صاحبان مشاغل از این طریق می توانید به راحتی کالا و خدمات خود را به عموم مردم یا تنها گروهی خاص که مد نظر دارید معرفی کنید. لازم به ذکر است این روش از آغاز سال ۱۳۹۲ فراهم شده و امکان ارسال پیامک به خطوط ایرانسل بصورت گسترده و منطقه ای فراهم شده است.


ارسال پیامک از طریق دکلBTS به چه معناست؟

در ارسال پیامک از طریق دکل مخابراتی BTS مخاطب شما شماره های فعالی است که در چند روز اخیر از محدوده یک دکل BTS سرویس گرفته اند. در این روش شما میتوانید محدوده مورد نظر خود را انتخاب کرده و پیامک خود را به راحتی و بصورت انبوه به آن منطقه ارسال کنید، در نتیجه تمامی افرادی که با خطوط ایرانسل در آن منطقه قرار دارند آن را دریافت می کنند. به این روش، ارسال پیامک از طریق دکل بی تی اس می گویند.

ارسال از طریق دکل های BTS ایرانسل

یکی از قابلیت‌های جذاب پنل اس ام اسی ما ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل مخابراتی (BTS) است.

توجه داشته باشید که در این روش تنها به شماره هایی پیامک ارسال می شود که حداقل تا ۲۴ ساعت قبل از زمان ارسال در منطقه مورد نظر شما حضور داشته و شماره آنها فعال بوده است.

در نتیجه :

۱) درصد خاموش بودن شماره تقریبا صفر است!
۲) بدلیل اینکه درصد خطای ارسال از طریق دکل های ایرانسل بسیار پایین میباشد احتمال نرسیدن پیامک به مخاطب نیز درحد صفر می باشد!

از نظر دونا اس ام اس، چرا این روش خاص، سودمند و حتی مفید تر از شیوه های دیگر ارسال پیامک است؟!

شاید یک مثال ساده به شما در درک هرچه بیشتر سودمندی و تاثیرگذاری این روش کمک کند:

شما میتوانید شماره ایرانسل جدیدی را خریداری کرده و بدون اینکه شماره آن را به کسی اطلاع دهید، آن شماره را در زمان ارسال پیامک در منطقه مورد نظر قرار دهید، خواهید دید که خط جدید شما نیز جزو دریافت کنندگان اس ام اس ایرانسل با روش بی تی اس می باشد!!!

همانطور که مشاهده کردید مخاطبان شما در این روش ارسال، بسیار گسترده و بروز بوده یعنی این شیوه بازدهی قابل توجهی داشته و حتی بدونه آگاهی از شماره ها میتوانید به ارسال پیامک خود بپردازید!

همانطور که می دانید، در ارسال از طریق کد پستی، پیامک بر اساس کد پستی افراد در زمان ثبت نام سیمکارت، ارسال می‌شود. در این نوع ارسال ممکن است فرد دیگر در آن مکان نبوده و به هر دلیلی نقل مکان کرده باشد، در نتیجه پیامک ما برای او سودمند نخواهد بود.

 ولی در ارسال از طریق دکل BTS دقیقا پیامک به افرادی ارسال میشود که در آن مکان حضور دارند یا در چند روز گذشته در آن مکان حضور داشتند.

همچنین سایر بانک شماره های ایرانسلی ممکن است چند سال از بروز رسانی آنها گذشته باشد و بسیاری از شماره های موجود در بانک غیر فعال باشند، ولی در این نوع از ارسال بانک شماره هر دو هفته به روز رسانی می شود، در نتیجه احتمال غیر فعال بودن شمارها تقریبا صفر است.

نگاهی نو!!!

اگر من در یک منطقه گردشگری قرار دارم، چرا این روش ارسال پیامک میتونه رمز موفقیت من کسب و کارم باشه؟؟؟

تا حالا برای شما هم پیش اومده که وارد یک منطقه، شهر یا استانی شده باشید و پیام هایی از معرفی جای های مختلف اونجا برای شما بیاد؟! مثل رستوران ها، هتل ها و مکان های تفریحی!

تصور کن رفتی یه شهری و گرسنه ای، شما چون با اون منطقه آشنا نیستی درنتیجه نمیدونی کجا بری! حالا فکر کن همون لحظه یه اس اس ام میاد که کجا بری غذا بخوری!

درنتیجه: اگر من کسب و کاری دارم که در منطقه ای گردشگری است یا به نحوی آن شهر یا استان مسافران زیادی را مخاطب خود دارد، ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل بهترین روش ممکن برای جذب مشتری، پیشرفت و بازاریابی است.

دکل BTS یعنی چی؟

حتما دکل های مخابراتی که به آن آنتن های مخابراتی گفته می شود را در سطح شهر را دیده اید، این دکل ها به طور مستقیم با تلفن های همراه در ارتباط است و برد مفید آن ها بین ۲۰ تا ۶۰ کیلومتر است.

البته در تهران و برخی از شهرهای بزرگ، به دلیل وجود ساختمان ها و موانع و همچنین مشترکین بیشتر، این محدوده کمتر می شود.

فراموش نکنید که ارسال پیامک از طریق دکل BTS فقط از طریق اپراتور ایرانسل انجام می شود.

در این نوع از ارسال:

  1. در هر ارسال حداقل ۵۰۰۰ پیامک باید ارسال شود.
  2. فقط با پیش شماره ۹۰۰۰ ایرانسل امکان پذیر است.
  3. هیچ گونه گزارشی هم به شما داده نخواهد شد.

ارسال BTS با چه شماره هایی انجام میشود؟

محدود به استان یا شهر خاصی نمیشود و شما میتوانید ارسال تبلیغات خود را به تمامی شماره های ایرانسل (یعنی رنج شماره های ۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸-۰۹۳۹-۰۹۳۰) و همه ی پیش شماره های آتی ایرانسل (چه خطوط دائمی و چه اعتباری) در تمام نقاط ایران انجام دهید. لازم به ذکر است که این روش یکی از روش های کاملا موثر و بسیار دقیق برای ارسال اس ام اس از شماره های ایرانسل است. شما میتوانید به آسانی متن، منطقه و حتی خیابان خود را مشخص کرده و به ارسال پیامک خود بپردازید.

این نوع ارسال برای هتل ها، شرکت های برگزار کننده همایش ، فروشگاه ها و … بسیار کاربردی می باشد.

این روش نیز مانند روش های دیگر مزیت های خودش را دارد که عبارت است از:

۱)همانطور که در بالا هم گفتیم شما در این روش اطمینان کامل دارید که به شماره های فعال پیام فرستاده اید و حتما پیام شما توسط این افراد مشاهده میشود.

۲)در این روش شما میتوانید به مسافران و یا افراد رهگذری که از دکل BTS استفاده کرده اند نیز پیام ارسال کنید!

آموزش تصویری ارسال پیامک با دکل bts

۱) از منوی سمت راست بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

۲) در زیر منوی باز شده ارسال دکل BTS  را انتخاب کنید.

اس ام اس با بی تی اس

۳)در قسمت بالای صفحه توضیحاتی برای این نوع از ارسال برای راهنمایی شما داده شده است که حتما مطالعه کنید.

پیامک با بی تی اس

برای ارسال ابتدا در قسمت  انتخاب از روی نقشه تعداد پیام ،استان، شهر یا روستای مد نظرتان را مشخص کنید.

 می توانید از روی نقشه این کار را انجام دهید.

تصور کنید ما میخواهیم ۵۰۰۰ شماره به استان مازندارن شهر ساری ارسال کنیم.

برای این کار در فیلد به تعداد عدد ۵۰۰۰ را وارد میکنیم. در قسمت استان، مازندران را انتخاب میکنیم.

در قسمت نام شهر یا روستا، ساری را مینویسیم. در اخر در سمت چپ صفحه روی دکمه ی افزودن کلیک کنیم.

همچنین می توانید از روی نقشه بخش مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید.

ارسال اس ام اس با دکل بی تی اس

در این نوع ارسال قسمت های زمان ارسال و انتخاب خط را نداریم و فقط متن پیام مورد نظرمون رو تایپ میکنیم و روی دکمه ارسال کلیک میکنیم.

ارسال پیامک با دکل بی تی اس

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال میتوانید با تیم دونا اس ام اس تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس:۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳

طراحی سایت دوناوب

4.9/5 - (21 امتیاز)
Aqaye Pardakht

مشتاق نظر شمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهم در خبرنامه و باشگاه مشتریان دونا عضو شوم.