۱۰ ویژگی یک پنل پیامکی خوب

پنل اس ام اس خوب

پنل پیامکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ اگر شما قصد خرید پنل پیامکی را دارید، کافیست در گوگل عبارت ” خرید پنل پیامکی” را سرچ کنید. سایت های بسیار زیادی وجود دارد که شما میتوانید یک پنل اس ام اس بخرید.

اما سوال مهم اینجاست، ویژگی های یک پیامکی خوب چیست و به کدام یک میتوان اعتماد کرد؟

پنل پیامکی دونا اس ام اس اینجاست تا اعتماد شما را جذب کند. ما با تیم قوی و قدرتمند خود آمدیم نیاز های شما را شناسایی و براساس آن پنل های متنوع دونا اس ام اس را طراحی کردیم.

یک پنل خوب باید قبل شما نیاز های شما را شناسایی و به آن پاسخ داده باشد، همان کاری که ما در دونا اس ام اس انجام دادیم.

ویژگی هایی مانند  تنوع در پنل ها، پشتیبانی قوی ،پوشش دهی تمام اپراتورها، کاربری آسان و قدرتمند و… هستند، که در ادامه همراه ما باشید تا کامل توضیح دهیم.

ویژگی پنل پیامکی خوب

تنوع در پنل ها

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک پنل پیامکی خوب دارد، داشتن تنوع بالا در پنل ها است. این قابلیت به شما امکان انتخاب درست را میدهد. اینگونه میتوانید با توجه به کسب و کار خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

در دونا اس ام اس پنل ها به ۶ دسته تقسیم بندی میشوند، که میتوانید  متناسب با نیاز های خود پنل مورد نظر را انتخاب کنید.

پشتیبانی قوی

قابلیت دیگری که یک پنل خوب باید داشته باشد پشتیبانی سریع و قوی است. پشتیبانی سریع این امکان را به شما میدهد هر زمان مشکلی در سامانه پیدا کردید با پشتیبان ها در تماس باشید و در کوتاه ترین زمان مشکلتان را بر طرف کنید.

کاربری آسان و قدرتمند

ویژگی بعدی که یک پنل قابل قبول باید دارا باشد، داشتن یک محیط کاربری آسان است. که مخاطب به راحتی بتواند از آن استفاده کند. محیط کاربری باید به گونه ای باشد که شما تمام پیام های ارسالی و دریافتی را مدیریت کنید و بتوانید به راحتی همه آنها را ببینید.

علاوه بر آن باید دارای : دفترچه راهنمای سایت،  قابلیت دسترسی آسان به بخش های مختلف سایت، منوی فارسی و ارسال سریع داشته باشد.

پوشش دهی تمام اپراتور ها

پنل پیامکی که شما خریداری میکنید باید از تمام اپراتور ها پشتیبانی کند. پنل باید بتواند از اپراتور های همراه اول و دکل های bts پشتیبانی کند.

اینجوری دسترسی شما بیشتر است و  حق انتخاب بیشتری دارید. و میتوانید با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید.

امکان تفکیک ارسال انبوه پیامک

 یک پنل پیامکی خوب باید به شما امکان تفکیک پیامکی را بدهد. برای مثال شما میخواهید  به عنوان یک فروشنده، محصول خود را که یک چکش است بفروشید. شما میخواهید به آن صنف خاصی که نیاز به خرید چکش دارند پیامک ارسال کنید و محصول خود را تبلیغ کنید.

پنل پیامکی دونا اس ام اس این امکان را به شما میدهد که مخاطب خود را پیدا کنید و به همان صنف پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید علاوه بر اصناف، پیامک خود را از طریق کد پستی منطقه ، جنسیت فرد ، بر اساس سن افراد، حتی ارسال پیامک به لیست سیاه و ارسال پیامک به صورت صوتی نیز امکان پذیر باشد.

ارسال به لیست سیاه

ویژگی مهم دیگری که پنل پیامکی باید داشته باشد، این اس که  ارسال پیامک به لیست سیاه را دارا باشد. بسیاری از  افراد برای رهایی از پیامک های تبلیغاتی  شماره خود را در لیست سیاه قرار میدهند.

اما پنل پیامکی دونا اس ام اس این کار را برای شما انجام میدهد. با ارسال پیامک به لیست سیاه  پیامک شما را حتی به افرادی که پیامک تبلیغاتی را در لیست سیاه گذاشته اند هم ارسال میکند.

تعرفه مناسب

تعرفه ارسال پیامک یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب یک پنل اس ام اس به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که، تعرفه پایه پیامک از طرف سازمان مخابرات تعیین می‌شود و شرکت های ارائه دهنده پنل پیامک تنها مبلغ ناچیزی را به عنوان سود بر روی مبلغ پایه تعیین شده توسط مخابرات اضافه میکنند.

تعرفه مناسب به معنی ارزان بودن نیست. باید دید با توجه به قیمت چه امکاناتی در اختیارتان داده خواهد شد.

قابلیت گزارش گیری دقیق

این که شما به عنوان فرستنده پیام باید بدانید پیامی که ارسال کردید در چه وضعیتی قرار گرفته است و آیا به مخاطب شما رسیده است یا خیر . پنل پیامکی باید گزارش دقیقی از وضعیت پیام شما در اختیارتان بگذارد . به طور مثال پیام شما :

  1. وضعیت رسیده به گوشی
  2. وضعیت رسیده به مخابرات
  3. نرسیده به گوشی (در این حالت هزینه‌ شما بازگشت داده می‌شود.)

توجه کنید که پیام شما به هر دلیلی به مخاطب مورد نظر شما نرسیده باشد هزینه آن به حساب شما بر میگردد.  

قابلیت ارسال پیامک تکی

در بعضی مواقع شما نیاز به ارسال پیامک به صورت انبوه ندارید و میخواهید فقط به یک نفر پیامک ارسال کنید. ما در دونا اس ام اس این قابلیت را برای شما قرار داده ایم تا به راحتی برای شماره مورد نظر خود پیامک ارسال یا حتی دریافت کنید.

امکان دریافت پیام از سوی مخاطبان

پنل اس ام اس فقط برای ارسال پیامک نیست بلکه شما می توانید از سوی مشتریان خودتون پیام دریافت کنید. در واقع این قابلیت فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مشتریان است.

به طور مثال از طریق سامانه پیامکی، می‌توانید نظر مخاطبانتان را درباره ی کسب‌وکار خود جویا شوید، یا یک مسابقه پیامکی ترتیب دهید و …

کلام اخر

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به تمامی سوالات شما درباره ویژگی های یک پنل اس ام اس خوب و مناسب پاسخ داده باشیم تا بتوانید راحت تر پنل مناسب کسب و کار خودتان را انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر حتما با شماره ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس بگیرید. تا همکاران ما در دونا اس ام اس راهنمایی های دقیقی به شما عزیزان ارائه دهند.

با تلاش بی وقفه تیم دونا اس ام اس برای شما مخاطبان محترم، سعی بر این داشتیم که رضایت شما را جذب کنیم .

طراحی سایت دوناوب

4.7/5 - (15 امتیاز)
Aqaye Pardakht

5 نظر در “۱۰ ویژگی یک پنل پیامکی خوب”

  • سید رضا علوی

    گفت:

    مطلبتون عالی بود. ممنون

  • پارمیس

    گفت:

    عالی بود،ممنون بابت اطلاعات مفید.

    • مدیر

      گفت:

      ممنون پارمیس عزیز

  • Mobina

    گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتون
    میخواستم بدونم هزینه ی پیام صوتی به چه صورته؟؟

    • سردبیر

      گفت:

      هر ۳۰ ثانیه ۹۰ تومان می باشد. و به طور کل تا سقف تماس صوتی ۶۰ ثانیه می باشد.

مشتاق نظر شمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهم در خبرنامه و باشگاه مشتریان دونا عضو شوم.