ارسال پیامک انبوه و روش های آن

روش های ارسال پیامک انبوه در دونا اس ام اس

امروزه حتما  اسم پنل پیامکی و ارسال پیامک انبوه به گوشتان خورده همانطورکه می دانید پنل های پیامکی یکی از بهترین راه ها برای معرفی کسب و کار شماست و کاربرد های زیادی دارد اما بسیاری از صاحبان کسب و کار ها از آن اطلاع ندارند.

پیامک انبوه یک روش کارآمد برای ارسال اس ام اس به تعداد زیادی از افراد می باشد، که باعث افزایش فروش و آشنایی افراد بیشتر با کسب و کار شما می گردد و میتوانید با ارسال sms های انبوه با سریع ترین زمان ممکن مشتریانتان را از جدید ترین تغییرات و محصولات شرکت خود مطلع کنید.

در قدم بعدی، شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به بانک شماره موبایل نیاز دارید.حال این سوال مطرح میشود که این بانک را از کجا پیدا کنیم؟

بانک شماره موبایل هر استان و شهرهای آن به صورت طبقه‌بندی شده در سامانه پیامکی دونا اس ام اس وجود دارد، تا شما بتوانید به سادگی بازاریابی پیامکی انجام دهید.

در واقع یکی از مهمترین ویژگی‌های سامانه پیامکی، بانک شماره موبایل بروز است که شما بتوانید به مخاطبان خود sms ارسال کنید و درگیر پیداکردن شماره موبایل نباشید!

در این مقاله روش های ارسال پیامک انبوه را به شما معرفی میکنیم.

روش های ارسال پیامک انبوه در دونا اس ام اس

ارسال پیامک انبوه بر اساس منطقه، محله، کدپستی:

در این روش شما میتوانید پیامک تبلیغاتی خود را به یک شهر، محله و یا کوچه ی مورد نظرتان بفرستید. مزیت این روش این است که میتوانید مشترییان دائمی از یک منطقه خاص داشته باشید و با ارسال کد تخفیف های برنامه ریزی شده آنها را به مشترییان وفادار خود تبدیل کنید.

ارسال پیامک انبوه در دونا اس ام اس

ارسال پیامک از طریق فایل اکسل:

ممکن است شما شماره های مشتریان قدیم خود را در یک فایل متنی یا اکسل قرار داده باشید و به تازگی پنل پیامکی تهیه کرده اید و قصد ارسال پیامک به تمام این شماره ها را دارید، آیا باید همه ی این شماره ها را در سامانه ذخیره کنید؟ بدون شک خیر. شما می توانید به تمام شماره های مشتریان خود که در فایل اکسل ذخیره کرده اید sms ارسال کنید. کافیست فایل مربوطه را در سامانه پیامکی خود آپلود کنید.

ارسال پیامک انبوه از طریق جنسیت و سن:

همانطور که می دانید هر کسب و کاری مخاطب خاص خود را دارد و ممکن است محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید مناسب خانم ها و یا آقایان باشد. به طور مثال شما آرایشگاه زنانه دارید، قطعا پیامک تبلیغاتی شما به درد آقایان نمی خورد و ارسال پیامک به این افراد برای شما سودی نخواهد داشت.

همچنین ممکن است فقط بازده سنی خاصی مورد توجه شما باشد( به طور مثال فقط دانشجویان و یا افراد ۴۰ تا ۵۰ سال ). بنابراین می توانید با توجه به رنج سنی و جنسیت افراد پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق نقشه :

اگر کسب کار شما در یک محله و یا یک منطقه خاص قرار گرفته است این روش یعنی ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل می تواند بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد. با انتخاب منطقه مورد نظر خود از روی نقشه می توانید به تمام شماره های موجود در آن منطقه پیامک ارسال کنید.

ارسال sms از طریق دکل BTS :

ارسال sms از طریق دکل bts برای اپراتور ایرانسل است. که از طریق این روش میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی استفاده میکنند پیامک ارسال کنید. در این نوع ارسال شما مطمئن هستید، پیامک شما به افرادی ارسال می‌شود که دارای شماره‌های فعال بوده و در چند روز گذشته در منطقه مورد نظر شما حضور داشته‌اند.

ارسال پیامک انبوه از طریق دکل BTS

ارسال پیامک انبوه بر اساس مشاغل :

در ارسال پیامک بر اساس مشاغل می توانید به صنف مشخصی sms ارسال کنید (مانند پزشکان،فرهنگیان، رانندگان و…). با خرید سامانه پیامکی از دونا اس ام اس این بانک شماره به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

حال که با روش های مختلف ارسال پیامک انبوه آشنا شدید، میبینید که با استفاده از یک پنل اس ام اس، ارسال پیام انبوه امکان پذیر است.

کلام آخر

حال که با روش های مختلف ارسال پیامک انبوه آشنا شدید، میبینید که با استفاده از یک پنل اس ام اس، ارسال پیام انبوه امکان پذیر است.

برای ارسال پیامک دو روش پیش روی شماست، روش اول می توانید انجام این کار را به یک شرکت های ارائه دهنده ارسال پیامک بسپارید مانند(دونا اس ام اس) و روش دوم اینکه می توانید از آن شرکت ها برای خود یک پنل مجزا تهیه و خودتان پیام هایتان را ارسال کنید.

طراحی سایت دوناوب
4.9/5 - (16 امتیاز)
Aqaye Pardakht

مشتاق نظر شمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهم در خبرنامه و باشگاه مشتریان دونا عضو شوم.