افزایش فروش با پنل پیامکی

افزایش فروش با پنل پیامکی

سرویس پیام کوتاه ابزاری مفید برای تیم فروش است تا به صورت هدفمند ، از طریق آن بتوانند به طور فوری و بدون ایجاد مزاحمت به مشتریان بالقوه دسترسی داشته باشند.امروزه میتوان از اس ام اس به عنوان یک فضای تبلیغاتی کاملا مناسب وهمیشه در دسترس استفاده کرد و با ارسال پیامک انبوه، افزایش فروش که یکی از دغدغه های اصلی کسب و کار ها است، را برطرف کرد.به دلیل اینکه اکثر بزرگسالان همیشه گوشی موبایل را به همراه خود دارند پس قطعا دسترسی به این فضا هم برای آنها راحت میشود.

رونق برای کسب و کار

افزایش فروش با پنل پیامکی به این صورت انجام می‌شود که با این روش می‌توانید پیامک را از طریق تلفن همراه یا از طریق اینترنت به تلفن‌های همراه مختلف ارسال کنید. ارسال همزمان چنین گزارش‌های انبوه برای مشتریان مختلف به یک روش معمول و محبوب بازاریابی تبدیل شده است. بازاریابی پیامکی چندین مزیت نسبت به سایر روش‌ های بازاریابی دارد.

مزایای پنل پیامکی

  • فروش بیشتر محصولات
  • برند سازی و نشان تجاری
  • تعامل بهتر با مشتری
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه
  • دریافت پیام بدون نیاز به اینترنت

بازاریابی پیامکی

بازاریابی متنی پیامکی، روشی مطمئن برای معرفی محصول یا خدمات به مشتری است. تنها با یک کلیک، مشتریان میتوانند تمام جزئیات مربوط به محصول را دریافت کنند و این یک روش عالی برای تبلیغ محصول جدید با بودجه مناسب است.

بازاریابی متنی موبایل یک گزینه ایده آل برای شرکت‌های مختلف متوسط ​​و بزرگ است که می‌خواهند محصولات خود را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به بازار عرضه کنند. در روش افزایش فروش با پنل پیامکی، می‌توان انگیزه‌، مزایای محصول و همچنین تخفیف‌هایی را که می‌تواند توسط مشتریان به کار گرفته شود، برای آنها اطلاع رسانی کرد.

این روش همچنین به افزایش تعداد مشتریان و جذب مخاطب جدید بسیار کمک می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد از کدهای کوپن ارائه شده برای خرید محصول یا خدمات استفاده کنند. در روش افزایش فروش با پنل پیامکی، از آنجا که جزئیات کوپن بر روی تلفن همراه موجود است، کاربر می‌تواند تا پایان زمان تخفیف، در هرکجایی که قرار گرفته، از آن در سایت شما استفاده کند.

همچنین اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن یک محصول یا خدمات در منطقه ارائه می‌دهد و به تصمیم‌گیری کاربران کمک می‌کند. این روش همچنین یادآوری خوبی برای مشتریان در مورد محصول یا خدماتی است که می‌خواهند ارائه دهند. افزایش فروش با پنل پیامکی از تلاش بازاریابی تلفنی که شرکت قصد دارد به عنوان پیگیری انجام دهد، جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های این روش آن است که پیام‌ها کوتاه بوده و معمولا با احتمال بسیار بالایی تا انتهای پیام توسط مشتری خوانده می‌شود، بنابراین آنها می‌توانند بیشتر با محصول شما آشنا شده و احتمال افزایش فروش با پنل پیامکی بیشتر می‌شود.

افزایش فروش با اس ام اس

ارسال پیامک هدفمند

ابتدا شما باید برای ارسال پیامک جامعه هدف خود را مشخص کنید. در سامانه پیامکی میتوانید جامعه هدف خود را بر اساس موارد زیر به دلخواه انتخاب کنید:

  • ارسال پیامک انبوه
  • ارسال پیامک به اصناف مورد نظر
  • ارسال پیامک از طریق کد پستی
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک از روی دکل BTS (ایرانسل)
  • ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت مورد نظر
  • ارسال پیامک به لیست سیاه

و …

حال که شما از طریق سامانه جامعه هدف خود را انتخاب کردید، قدم بعدی نوشتن متن مورد نظر است. که میتوانی با مراجعه به این مطلب توضیحات بیشتر را مشاهده کنید.

شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی

پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب و بسیار قدرتمند است. شما میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی پیامک های انبوه و تکی برای مخاطبین خود ارسال کنید.

شما میتوانید پیامک هار ارسالی و دریافتی خود را به راحتی مدیریت کنید. که این کار هم باعث صرفه جویی در زمان و بهبود بخشیدن به روند فعالیت شما میشود.

برای دیده شدن برند تجاری خود یا کسب و کارتان شما نیاز به تبلیغات دارید. پیشنهاد ما به شما استفاده از پنل پیامکی دونا اس ام اس. ما در این مجموعه با تلاش بی وقفه سعی در بوجود آوردن بستری مناسب برای شما هستیم.

تلاش ما این است که با کمترین هزینه، بتوانید شاهد بهترین پیشرفت ها در حوضه کسب و کار خود باشید.

طراحی سایت دوناوب
4.9/5 - (16 امتیاز)
Aqaye Pardakht

2 نظر در “افزایش فروش با پنل پیامکی”

  • رضا

    گفت:

    سلام
    پیامک میتونه طوری تنظیم بشه که در یک تاریخ و زمان خاصی ارسال بشه؟

    • سردبیر

      گفت:

      سلام بله
      می توانید از پیامک های زماندار استفاده کنید.

مشتاق نظر شمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهم در خبرنامه و باشگاه مشتریان دونا عضو شوم.