ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و ۳مزیت آن

ارسال پیامک از روی نقشه در دونا اس ام اس

در این مقاله قصد داریم در مورد ارسال پیامک از روی نقشه گوگل(پیامک) که امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته صحبت کنیم .

بعضی از افراد تصور می‌کنند که برای ارسال پیامک انبوه باید به مخابرات یا به پیشخوان مراجعه کنند. حتی خیلی از کسانی که به ما مراجعه میکنند به دنبال پنل اس ام اس مخابرات بوده اند و فکر میکردنند که باید از  آنجا پنل پیامکی مورد نظرشان را دریافت کنند. اما بگذارید به شما بگویم که برای ارسال پیامک انبوه نیازی به مراجعه به مخابرات و دفتر پیشخوان ندارید.

تبلیغات محلی بخش مهمی از  راهکار های بازاریابی را تشکیل میدهد. بی شک کسب کارهای زیادی در یک محله و یا منطقه شروع به کار میکنند، قطعا میخواهند خود را نسبت به بقیه کسب و کارها بالاتر بکشند و تصویر بهتری به اهالی آن منطقه نشان دهند.

مشتریان محلی از چند جهت مزیت دارند که اگر بتوانید آنها را ترغیب کنید، سود بیشتری برای شما نیز به همراه خواهد داشت. لزومی ندارد بودجه تبلیغات پیامکی را به افرادی که در دسترس شما نیستند و مشتریان شما نیز نخواهند شد، اختصاص دهید.

یکی از روش‌های ارسال پیامک هدفمند؛ ارسال پیامک از روی نقشه گوگل است، ارسال پیامک به افرادی که در منطقه شما قرار دارند.

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

حال این سوال مطرح میشود که در هنگام استفاده از ماژول ارسال پیامک از روی نقشه(پیامک) پیامک به فقط به افراد حاضر در آن منطقه ارسال می شود؟

باید بگوییم ارسال پیامک از روی نقشه گوگل بر اساس کدپستی است که افراد در هنگام خرید سیم کارت ثبت می کنند، بنابراین باید گفت اگر افراد در آن منطقه حضور نداشته باشند هم پیامک شما برای آنها ارسال خواهد شد.

مزایای ارسال پیامک از طریق نقشه:

۱)اولین مزیت داشتن مشتری های محلی این است که شما میدانید آنها در مجاورت شما هستند. بی شک کسی علاقه ای ندارد وقتی میتواند وسایل مورد نیازش را فقط با چند دقیقه پیاده روی تهیه کند، راه دوری را طی کند. همین موضوع باعث گسترش روابط شما با مشتریان می شود.

۲)با اطلاع رسانی درست در منطقه ای که هستید میتوانید تعداد مشتریان خود را افزایش بدهید و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

۳) هزینه ی بهینه یکی از مهم ترین مزیت های این روش است. زیرا شما می توانید تبلیغات شخصی تری انجام بدهید، و فقط با دسترسی به شماره های افراد محله مورد نظر برای آنها پیامک ارسال کنید.

آموزش تصویری ارسال پیامک انبوه از طریق نقشه گوگل

در این نوع از ارسال پیامک ابتدا باید از منوی سمت راست گزینه ارسال و سپس در زیر منوی باز شده گزینه ارسال از روی نقشه را انتخاب کنید.

ارسال ار روی نقشه گوگل1

در قسمت بالای صفحه توضیحاتی برای شما داده شده که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید.

در قسمت انتخاب شهر، شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید .

ارسال ار روی نقشه گوگل 2

مناطق مختلف در هر شهر بر اساس کد پستی تقسیم بندی شده است،  با انتخاب منطقه مورد نظر تعداد شماره های همراه اول و ایرانسل موجود در آن را نمایش داده می شود.

ارسال ار روی نقشه گوگل 3
ارسال sms از روی نقشه گوگل در پنل پیامکی دونا اس ام اس

توجه کنید که این نوع ارسال بر اساس ، کد پستی ثبت شده در هنگام ثبت سیم کارت است .

اگر قصد ارسال به هر کدام از اپراتور ها را دارید روی آن کلیک کنید تا رنگی شود  و اگر قصد ارسال به هر دو اپراتور را دارید هر دو را انتخاب کنید.

ارسال ار روی نقشه گوگل 4

تعداد پیام هایی که می خواهید ارسال کنید را مشخص کنید.

همچنین می توانید هم زمان چند شهر را انتخاب کنید و پیام ارسال کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال با همکاران ما در دونا اس ام اس به شماره ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت دوناوب
4.9/5 - (14 امتیاز)
Aqaye Pardakht

2 نظر در “ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و ۳مزیت آن”

  • Shahnam

    گفت:

    سلام
    با استفاده از این روش ارسال پیامک گزارش ارسال در اختیار ما قرار میگیره؟ که متوجه بشیم پیامک ها به مخاطب رسیده یا نه؟

    • سردبیر

      گفت:

      بله

مشتاق نظر شمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهم در خبرنامه و باشگاه مشتریان دونا عضو شوم.