ارسال پیامک از طریق کدپستی به همراه آموزش

ارسال پیامک با کدپستی

ارسال پیامک از طریق کدپستی، بهترین روش برای تبلیغات در یک منطقه مشخص است! اما چه زمانی این روش از رقیب خود یعنی ارسال پیامک از طریق دکل بی تی اس پیشی می‌گیرد؟

با دونا اس ام اس همراه باشید، تا هر آنچه که لازم است از این رقابت بدانید را در اختیارتان بگذارد!

تبلیغات، از ستون های یک کسب و کار موفق است!

شیوه هایی مانند تخفیفات شگفت انگیز و ارسال رایگان محصولات، به راحتی توجه مشتریان را به کسب و کار شما جلب می کند؛

رمزموفقیت کسب و کارتان،آگاهی به شرایط فعلی وآینده نگریست!

اما این برنامه ریزی درست و هدفمند و آینده نگری شماست که تضمین موفقیت کسب کارتان است.

برای مثال: تخفیفات شما باید یک چهار چوب و بودجه مشخص داشته باشند.

حال این سوال مطرح میشود که،چطور ارسال محصولاتم به صورت رایگان میتواند برای من مقرون به صرفه باشد؟

با ما همراه باشید تا پاسخ سوال را دریافت کنید.

ارسال پیامک با کدپستی

هنگامی که شما قصد انجام تبلیغات پیامکی در یک منطقه خاص را داشته باشید، ارسال پیامک بر اساس کد پستی یا از طریق نقشه گوگل بهترین روش است. در این روش شما می‌توانید به افرادی که در محله مورد نظر شما هستند پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید
در ارسال اس ام اس از طریق کد پستی شما می توانید با ثبت چهار رقم از سمت چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار مورد نظر خود به کلیه شماره موبایل‌های فعال آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

مزیت مهمی که ارسال پیامک بر اساس کد پستی دارد این است که شما می توانید تبلیغات پیامکی‌تان را به دسته‌های کوچک تر تقسیم کرده و بازارهدفتان را مدریت کنید. همچنین می توانید به یک منطقه مشخص کد تخفیف ارسال کنید و یا قبل ار ارسال انبوه پیامک، اول به یک یا چند محله بفرستید و تست کنید، اگر بازخورد خوبی داشت، به صورت انبوه ارسال کنید.

بهترین گزینه برای کسب و کار های کوچیک این نوع ارسال می باشد. به این صورت که هر چند مدت به یک محله پیامک ارسال کنند. مثلا این هفته به یک منطقه پیامک بفرستند و هفته بعد سراغ منطقه ی دیگری بروند تا هر چه زودتر به نتیجه مورد نظر خود برسند.  

تفاوت ارسال پیامک از طریق کدپستی با دکل BTS

زمانی که شما از طریق دکل بی تی اس پیامک ارسال می کنید،

دو نکته وجود دارد:

اول اینکه پیامک شما به افرادی ارسال میشود که در حال حاضر در مکان مورد نظر شما قرار دارند و این زمانی برای شما مفید است که مخاطبان شما لزوماً افراد مشخصی نباشند! یعنی اگر شما یک رستوران دار هستید، قطعا ارسال پیامک از طریق دکل بی تی اس به مناطق اطراف رستوران شما بسیار موثر تر از ارسال از طریق کد پستی است. اما اگر در پیامکی که ارسال میکنید اهدافی دراز مدت دارید، ارسال اس ام اس از طریق کد پستی گزینه بهتری است! قطعا ترجیح می دهید به افرادی تخفیفات شگفت انگیز ارائه دهید که محل زندگی شان در نزدیکی شماست؟ و صرفا یک مسافر نیستند!؟

نکته دوم که شاید برداشت درستی نباشد اما یک واقعیت است! ارسال اس ام اس با دکل BTS‌ علارغم تاثیر بسیار زیادی که دارد، یک نقطه ضعف دارد؛ و نقطه ضعف آن چیزی نیست جزء ایرانسلی بودن آن! در این روش از ارسال، پیامک شما فقط و فقط به شماره های ایرانسل ارسال میشود، اما اگر شما از طریق کد پستی پیامک ارسال کنید، دیگر محدودیتی در مخاطبانتان نخواهید داشت!

محدودیت زمانی!

در ضمن شما از ۸ شب به بعد دیگر نمی‌توانید از طریق دکل بی تی اس پیامک ارسال کنید ولی در روش کد پستی از ۸ صبح تا ۱۰ شب امکان ارسال پیامک وجود دارد!

بانک کد های پستی کجاست؟

راحت ترین راه برای پیدا کردن کد پستی مورد نظرتان، سامانه شرکت ملی پست ایران است! با استفاده از نقشه میتوانید محل مورد نظر خود را انتخاب کرده و حتی دقیقا آدرس کد پستی خانه ها را پیدا کنید!

آموزش تصویری ارسال پیامک از طریق کد پستی

برای ارسال ابتدا از منوی سمت راست بر روی گزینه ارسال سپس ارسال کد پستی کیلک کنید.

ارسال پیامک از طریق کد پستی

سمت چپ صفحه  برروی افزودن گیرندگان کنید تا در باکس باز شده بتوانید شماره های مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پیامک با کد پستی

در این نوع ارسال بانک شماره های مربوط به همراه اول و ایرانسل جدا شده اند. در بانک شماره مربوط به ایرانسل فیلد جنیست علاوه بر فیلد های موجود در بانک شماره همراه اول قرار گرفته است، که از طریق آن می توانید مشخص کنید که به خانم ها پیامک ارسال شود یا آقایون و یا به هر دو.

ارسال پیامک با کد پستی

با انتخاب هر کدام از بانک های شماره در فیلد کد پستی چهار رقم اول کد پستی بخشی که قرار است به آن پیامک ارسال کنید را وارد کنید.

اس ام اس با کدپستی

در قسمت پایین تعداد شماره های موجود در این بانک شماره نمایش داده خواهد شد.

ارسال اس ام اس با کدپستی

اگر می خواهید به همه شماره های بانک پیامک ارسال شود فیلد های از ردیف و به تعداد را خالی بگذارید.

امیدواریم این مقاله برای شما دو نا اس ام اسی عزیز مفید بوده باشد تا بهترین روش را نسبت به شرایط و خواسته هایتان انتخاب کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال با تیم دونا اس ام اس با شماره تماس ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس بگیرید.

طراحی سایت دوناوب

4.9/5 - (17 امتیاز)
Aqaye Pardakht

2 نظر در “ارسال پیامک از طریق کدپستی به همراه آموزش”

  • سهند

    گفت:

    سلام
    امکان تفکیک شماره در این پیامک وجود داره؟

    • سردبیر

      گفت:

      سلام بله امکان تفکیک شماره با توچه به سن و جنسیت و اپراتور و با حتی لیست سفید وجود دارد.

مشتاق نظر شمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهم در خبرنامه و باشگاه مشتریان دونا عضو شوم.