سامانه پیامک انبوه چیست (۰ تا ۱۰۰ پنل پیامک انبوه)

سامانه پیامک انبوه دونا اس ام اس

اگر مالک یک کسب و کار باشید، تفاوتی ندارد کسب و کار کوچکی باشد یا بزرگ، محلی باشد یا سراسری، حتما نیاز دارید تا جدیدترین تخفیفات، محصولات و خدماتتان را هرچه سریعتر به دست مخاطب برسانید. اگر به دنبال اطلاع رسانی و ارتباط مستقیم با مشتریانتان هستید، بهترین روش استفاده از یک سامانه پیامک انبوه است.

شما به کمک یک سامانه ارسال پیام انبوه می توانید در کمتر از چند دقیقه به هزاران مخاطب کس و کارتان پیامک ارسال کنید و این پیامک دقیقا به دست مشتری هدفتان برسد. تنها کافیست تلفن همراه خودش را باز کند و پیام شما را بخواند.

با ما همراه باشید تا با سامانه پیامک انبوه دونا اس ام اس آشنا شوید.

سامانه پیامک انبوه چیست؟

یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی بسیار پر بازده، ارسال پیامک انبوه است. شما برای ارسال پیامک انبوه نمی توانید از سیم کارت شخصی استفاده کنید. چرا که اگر بیش از ۵۰۰ پیامک در روز به صورت انبوه ارسال نمائید، سیمکارت شما مسدود خواهد شد.

در نتیجه به یک سامانه پیامک انبوه نیاز دارید تا بدون مشکل، هزاران پیامک را تنها با چند کلیک ارسال نمائید. شما می توانید از خطوط اشتراکی موجود در پنل پیامکی دونا اس ام اس استفاده کنید و یا خط اختصاصی رایگان ثبت نمائید. نیازی نیست از شماره شخصی تان استفاده کنید.

سامانه پیامک انبوه در واقع یک نرم افزار حرفه ای جهت ارسال پیامک در تعداد بالاست. شما می توانید از بانک شماره موجود در پنل پیامکی دونا اس ام اس استفاده نمائید و صورت کاملا مشخص بر اساس منطقه، شهر،جنسیت، سن و حتی نوع کسب و کار مشتریان، پیامک انبوه ارسال نمائید.

از طرفی قیمت ارسال پیامک با سامانه ارسال پیامک انبوه، بسیار به صرفه تر از ارسال پیامک با شماره شخصی است. از طرفی این روش تبلیغاتی از سایر روش های تبلغاتی همچون چاپ تراکت و بنر، تماس تلفنی و یا استخدام بازاریاب ارزان تر، به صرفه تر، دقیق تر و مطمئن تر است.

پنل پیامکی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

این مطلب را از دست ندهید: ۸ دلیل که چرا باید پنل پیامکی داشته باشیم؟

سامانه پیامک انبوه چطور کار می کند؟

شما برای ارسال پیامک انبوه، به یک سامانه پیامک انبوه همچون پنل پیامکی پیشرفته دونا اس ام اس نیاز دارید. پس از مشاهده پنل های پیامکی و اطلاع از تعرفه ارسال پیامک، می توانید پنل مناسب کسب و کارتان را انتخاب کنید.

پس از خرید پنل پیامکی و ورود به پیشخوان کاربری، مرحله احراز هویت را طی خواهید کرد. پس از احراز هویت، شارژ هدیه رایگان و خطوط اشتراکی در پنل شما فعال خواهد شد. همچنین می توانید درخواست ثبت خطوط اختصاصی رایگان را از طریق تیکت پشتیبانی ثبت نمائید.

حالا کافیست از منوی ارسال پیام وارد قسمت ارسال پیامک انبوه شوید. روش های متنوعی برای ارسال پیامک در این قسمت وجود دارد:

ارسال سریع: ارسال سریع به شماره هایی که قصد دارید با وارد کردن شماره همراه، به آن ها پیامک ارسال نمائید. این روش مناسب ارسال های تکی است.

این مطلب را از دست ندهید: ارسال اس ام اس تکی و روش ها و مزایای آن

ارسال دفترچه تلفن: می توانید شماره های مخاطبان را در دفترچه مخاطبین سامانه ثبت نمائید. می توانید گروه های مخاطبین ایجاد کنید و هر زمان که خواستید به مخابینتان به صورت یکجا یا انتخابی پیامک ارسال نمائید.

ارسال منطقه ای سفید: ارسال پیامک انبوه در شهر بر اساس اعتباری بودن یا دائمی بودن سیمکارت. ارسال سفید به خطوط انجام می شود که پیامک های تبلیغاتی را مسدود نکرده باشند.

ارسال منطقه ای سفید برای ارسال به شماره هایی است که دریافت پیام تبلیغاتی را مسدود نکرده اند در سامانه پیامک انبوه
ارسال منطقه ای سفید برای ارسال به شماره هایی است که دریافت پیام تبلیغاتی را مسدود نکرده اند

ارسال مشاغل به تفکیک استان: می توانید در هر استانی که بخواهید بر اساس دسته شغلی و همچنین گرایش شغلی، پیامک انبوه ارسال نمائید.

ارسال مشاغل به تفکیک استان
ارسال مشاغل به تفکیک استان

ارسال کد پستی: می توانید به تمام شماره هایی که در یک کدپستی خاص یا محدوده ای از کد پستی قرار دارند پیامک ارسال کنید. می توانید شمارهای ایرانسل یا همراه اول را تفکیک کنید. می توانید به تمام شماره هایکد پستی آن ها با ۳ رقم ۴۱۸ شروع می شود پیامک ارسال کنید. یا تمام شماره هایی که ۳ رقم اول کدپستی آن ها ۴۱۰ تا ۴۱۸ باشد. یا ۴ رقم اول کدپستی از ۴۱۷۸۲ تا ۴۱۷۹۳ باشد، پیامک ارسال کنید. همه چیز به انتخاب شماست.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی
ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال محله ای: می خواهید به شماره های یک محله خاص از شهرتان پیامک ارسال کنید؟ مشکلی نیست. برای مثال به تمام یا بخشی از شماره های محله ستارخان پیامک ارسال کنید.

ارسال بر اساس محله
ارسال بر اساس محله

ارسال از فایل: اگر لیستی از شماره مشتریانتان تهیه کرده اید، می توانید به راحتی فایل را آپلود و بر تمام یا بخشی از شماره های موجود در آن فایل پیامک انبوه ارسال کنید.

ارسال بر اساس فایل
ارسال بر اساس فایل

این مطلب را از دست ندهید: ارسال پیامک از طریق فایل

ارسال دکل BTS: می توانید بر اساس نقشه و دکل های BTS ایرانسل به شماره ها حاضر در لحظه، در یک منطقه یا خیابان خاص پیامک ارسال نمائید.

ارسال از روی نقشه با دکل های BTS
ارسال از روی نقشه با دکل های BTS

این مطلب را از دست ندهید: ارسال پیامک از روی نقشه

این مطلب را از دست ندهید: ارسال پیام از طریق دکل های BTS

ارسال پیام صوتی: به کمک پیام صوتی می توانید یک پیام صوتی فرضا ۳۰ ثانیه ای ضبط کنید. سپس از طریق ارسال پیام صوتی، به صورت انبوه این پیام را به مخاطبان ارسال کنید. به این صورت که به دفعات مشخصی (فرضا ۳ مرتبه) با شماره همراه مخاطب تماس بر قرار خواهد شد. در اولین مرتبه ای که پاسخگو باشد، پیام صوتی به صورت خودکار برای اون پخش می شود.

دقت اشته باشید که جهت ارسال پیام (همانند سمکارت های اعتباری) ابتدا باید سامانه ارسال پیام کوتاه انبوه را شارژ کنید. نگران نباشید. می توانید پیام خود را تا مرحله ارسال پیش ببرید. در قدم آخر بر اساس تعداد شماره ها و طول پیامک شما، هزینه نهایی به شما نشان داده خواهد شد. اکنون می توانید به میزان مشخص شده حسابتان را شارژ کنید.

در اکثر روش های ارسال پیامک، در صورتی که پیام شما به مخاطب نرسد، هزینه آن بازگشت داده خواهد شد و مجددا در حساب شارژ شما اضافه خواهد شد.

مزایای سامانه پیامک انبوه چیست؟

سامانه پیامک انبوه مزایای بیشماری برای کسب و کار شما خواهد داشت که به چند مورد از مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

سریع ترین روش تبلیغاتی

بر خلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر، پیامک انبوه یکی از سریع ترین روش های ارسال پیامک است. به صورتی که به محض ثبت ارسال پیامک توسط شما، با توجه به تعداد ارسال و نوع ارسال، نهایتا تا چند دقیقه بعد در تلفن همراه مشتری شماست.

تبلیغات مستقیم و بدون واسطه

بر خلاف روش های تبلغاتی دیگر که ممکن است ریز داشته و دقیقا به دست مخاطب نرسد، پیامک مستقیم در تلفن همراه مخاطب شماست. فرضا پخش تراکت دیگر به صرفه نیست. همه دیده ایم چه تعداد تراکت در سطح شهر بر روی زمین ریخته می شود.

در ایمیل مارکتینگ هم ممکن است ایمیل شما در میان انبوه ایمیل های مخاطب گم شود یا درون پوشه هرزنامه قرار بگیرد.

در روش ارسال پیامک انبوه اما، پیام مستقیم در تلفن همراه مشترک است.

گزارشگیری و تحلیل آماری دقیق

پس از ارسال پیامک انبوه دقیقا می توانید ببینید که دقیقا پیامک به دست کدام مخاطبان رسیده و علت عدم رسیدن به دست مخاطبان چه بوده است. یعنی دقیقا می توانید بازخورد این روش تبلیغاتی در هر بار ارسال را دقیقا آنالیز کنید.

هدفمند بودن سرویس ارسال پیامک انبوه

می توانید مخاطبان تان را دقیقا انتخاب کنید. بر اساس سن، جنسیت، منطقه، نوع خط همراه، شغل و…

دقیقا پیامتان را به مخاطب هدف ارسال کنید و از هزینه های بیهوده پرهیز کنید. روش تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه دقیق و هدفمند است.

صرفه جویی در وقت و هزینه

یکی از مشکلات روش های تبلیغاتی می تواند هزینه بالا و نیاز به تخصص در آن روش تبلیغاتی باشد. تبلیغات به روش پیامک انبوه، پائین ترین هزینه را در بین تمام روش های تبلیغاتی دارد. از طرفی شما نیازی به تخصص خاصی برای این روش بازاریابی نیستید. پیام مناسبی بنویسید و ارسال کنید. تمام.

عدم محدودیت جغرافیایی

برخلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی که در محدوده جغرافیای خاصی قابل اجرا هستند، ارسال پیامک انبوه، محدودیتی ندارد. شما می توانید ساکن جنوب کشور باشید و به مخاطبانتان در شمال کشور پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و فرضا وبسایت تان و محصولات موجود در آن را تبلیغ کنید.

ماندگاری

یکی از مزایای این روش، ماندگاری پیام شما در تلفن همراه مخاطب است. تا زمانی که خودش پیام شما را حذف نکند، آن پیام در گوشی تلفن همراه کاربر موجود بوده و می تواند هر وقت که خواست مجددا به سراغ پیام شما برگردد و فرضا با شما تماس گرفت و یا لینک ارسالی در پیام را باز کند.

کاربرد سامانه پیامک انبوه چیست؟

به طور کلی کاربردهای یک ساماه پیامک ابنوه بسیار وسیع و متنوع است، با این حال هدف شما از خرید یک سامانه پیام کوتاه می تواند یکی از این موارد باشد:

  • تبلیغات انبوه : از طریق ارسال پیامک به مخاطبان
  • افزایش تعامل با مخاطب: برای مثال ارسال لینک نظر سنجی، کد تخفیف و یا تبریک روز تولد
  • اطلاع رسانی: اطلاع رسانی ورود به پنل کاربری، موجود شدن یک محصول خاص، اطلاع از ارسال سفارش به وسیله پست و …
  • افزایش وفاداری: نظرسنجی از مشتری پس از خرید محصول، دریافت نظرسنجی پس از پاسخ به تیکت، ارسال تبریکات و…
  • اتوماسیون: می توانید فرآیندهای خاص را به کاربر اعلام کنید. برای مثال ثبت سفارش، تایید سفارش، ارسال سفارش ،یاد اور نوبت، یاداور قسط و…

این مطلب را از دست ندهید: ارسال پیامک انبوه و روش های آن

نکات مهم برای خریدسامانه پیامک انبوه

در انتخاب و خرید و استفاده از سامانه پیامک انبوه موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

  • پیش از خرید مطمئن شوید مبلغ خرید پنل پیامکی را یکبار پرداخت می کنید. برخی از شرکت های ارائه دهنده، پنل های پیامکی را به صورت سالانه می فروشند و شما هر سال باید مبلغ خرید را مجددا پرداخت کنید. ما در دونا اس ام اس تنها یکبار مبلغ پنل را از شما دریافت می کنید و به صورت مادام العمر، مالک آن هستید.
  • تعرفه ارسال پیامک را بررسی کنید. تمام پنل های پیامکی، در پلن های مختلفشان، کمترین قیمت پیامک را تحت عنوان تعرفه پیامک درج می کنند. مطمئن شوید پنلی که می خرید، کمترین قیمت پیامک آن، به صرفه باشد. البته عواملی دیگری هم در انتخاب شما تاثیر گذار است و قیمت هر عدد پیامک فقط یکی از این موارد است. دونا اس ام اس به صرفه ترین تعرفه ارسال پیامک را برای شما تضمین می کند.
  • مطمئن شوید تعرفه پیامک درست باشد. برخی از پنل های پیامکی، تعرفه پیامک موجود در سایت و در پنل متفاوتی دارند. فرضا روی سایت قیمت هر پیامک ۱۶تومان است اما در پنل ۴۹ تومان است و وقتی علت را جویا می شوید اعلام می کنند که فراموش کرده اند تعرفه موجود بر روی سایت را به روز نمایند!! می توانید تعریفه به روز پیامک را همین حالا در صفحه تعرفه پیامک دونا اس ام اس بررسی نمایید.
  • امکانات هر پلن را بررسی کنید. هر شرکتی، تعدادی پلن مختلف با امکانات مختلف را ارائه می کند که قیمت متفاوتی هم دارند. در هر پلن بخشی از امکانات فعال نیست. فرضا ممکن است در یک پلن ارسال پیامک به لیست سیاه فعال نباشد یا ارسال پیامک از طریق دکل BTS در پلن های بالاتر فعال باشد. پیش از خرید تمام این موارد را بررسی نمائید و پلنی را خرید کنید که نیاز شما را برطرف می کند. اگر پیش از خرید نیاز به مشاوره دارید می توانید با مشاورین ما در دونا اس ام اس در میان بگذارید. شماره تماس ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ در ساعات اداری در خدمت شماست.
  • قابلیت های وب سرویس: اگر وبسایت دارید، استفاده از وب سرویس برای شما مهمترین ویژگی در انتخاب پنل پیامکی است. مطمئن شوید وب سرویس پیامکی کاملی در اختیار شما قرار داده شود. همچنین بررسی کنید که آیا افزونه های وردپرسی و غیروردپرسی مرتبط با پیامک توسط ارائه دهنده پنل پیامکی به رایگان در اختیار شماست یا خیر. می توانید از طریق افزونه ها و وب سرویس پیامکی دونا اس ام اس، ببینید که ما طیف وسیعی از افزونه های مورد نیاز شما را از قبل به رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.
  • بانک شماره: یکی از مهمترین امکانات یک سامانه پیامک انبوه، بانک شماره آن است. پیش از خرید درخواست دسترسی دمو داشته باشید تا بتوانید بانک شماره پنل مورد نظر را بررسی نمائید. شما می توانید پیش از خرید، از این صفحه، در پنل تست دونا اس ام اس ثبت نام نمائید و به مدت مشخصی از تمام امکانات آن استفاده کنید. در صورت رضایت، می توانید با ثبت تیکت درخواست نمائید پلن شما به پلن های بالاتر ارتقا پیدا کند.
  • پشتیبانی: یکی از مهمترین گزینه ها در انتخاب هر نوع محصول و خدماتی، پشتیبانی آن است. پشتیبانی دونا اس ام اس این اطمینان را به شما می دهد تا در ۲۴ ساعت شبانه روز همواره پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشد.
  • ارائه خطوط اختصاصی رایگان: معمولا در شروع کسب و کار، بهتر از تا حد ممکن از هزینه های غیرضروری دوری کنید. دونا اس ام اس بسته به پلن خریداری شده شما، تعداد خط اختصاصی رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد. تعدادی از این خطوط اشتراکی و تعدادی از آن ها اختصاصی است. در واقع برای دریافت خط نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.
  • امنیت: امنیت چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی امری حیاتی است. ما به صورت تمام وقت در حال آنالیز و برررسی رخنه های امنیتی ممکن در پنل هستیم تا کوچکترین درزهای امنیتی را پوشش دهیم. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات شما نزد ما محفوظ است.
  • امکان ارتقا به پلن های بالاتر: ممکن است برای شروع کار بخواهید از پلن های ارزان تر پنل پیامکی شروع کنید. اما با گسترش کسب و کارتان احتمالا نیاز به پلن های حرفه ای تر خواهید داشت. مطمئن شوید پنل پیامکی شما، پس از خرید امکان ارتقا به پلن های بالاتر را ممکن کند. ما در دونا اس ام اس تضمین می کنیم که هر زمان که بخواهید به پلن های بالاتر بروید، این کار را پس از کسر مابه تفاوت هزینه دو پنل انجام دهیم. فرضا اگر پلن A با قیمت ۵۰ هزار تومان را از ما خریده باشید و بخواهیم به پلن B با قیمت ۸۰ هزار تومان ارتقا پیدا کنید، تنها هزینه ۳۰ هزار تومان از شما دریافت خواهد شد.
  • گارانتی بازگشت وجه: ممکن است پس از خرید سامانه پیامک انبوه از یک شرکت، به دلایل مختلفی ازجمله کیفیت و امکانات پنل، نخواهید از آن پنل استفاده کنید و نیاز دارید وجه پرداختی شما بازگردد. ما در دونا اس ام اس تضمین می کنیم چنانچه پس از خرید پنل پیامکی، قصد استفاده از آن را نداشته باشید، هزینه آن را به شما بازگردانیم. شما تا ۶۰ روز پس از خرید پنل می توانید از مزیت بازگشت وجه استفاده نمائید.
  • پشتیبانی از انواع روش های پرداخت: یکی از گزینه های مهم در خرید سامانه، امکان استفاده از انواع روش های پرداخت در خرید پنل و شارژ آن است. ما در دونا اس ام اس ۴ روش مهم پرداخت را فراهم کرده ایم:
    • روش اول: پرداخت آنلاین: شما می توانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین ما (شرکت های درگاه پرداخت آقای پرداخت و زرین پال) مبلغ مورد نظرتان را پرداخت کنید.
    • روش دوم: پرداخت کارت به کارت: در صورت نیاز می توانید از طریق کارت به کارت پرداخت خود را به شماره بانکی اعلام شده در پروفایل کاربری برای دونا اس ام اس ارسال کنید و سپس شماره پیگری پرداخت را برای ما ارسال کنید. کمتر از نیم ساعت، شارژ شما انجام می شود.
    • روش سوم: پرداخت از طریق واریز بانکی: در صورتی که قصد دارید تا از طریق واریز بانکی، پرداخت انجام دهید، می توانید پس از انجام واریز، تصویری از قبض را از طریق تیکت ارسال نمائید تا شارژ شما انجام شود.
    • روش چهارم: پرداخت حضوری: در صورتی که ساکن شهر ساری هستید، می توانید جهت خرید به صورت حضوری به شرکت مراجعه هزینه را پرداخت کنید.
  • شارژ هدیه: شاید موضوع مهمی نباشد، اما خرید پنل پیامکی با شارژ هدیه اولیه،فرآیند تست و استفاده از پنل پیامکی را برای شما بسیار راحت می کند. ما در دونا اس ام اس پنل های پیامکی را به همراه شارژ اولیه ارائه خواهیم کرد.
  • ارائه فاکتور رسمی: اگر شما شخصیت حقیقی یا حقوقی هستید که نیاز به یک فاکتور رسمی برای ارائه به اداره مالیات می باشید، می توانید پس از خرید یا هر بار شارژ، درخواست دریافت فاکتور را ثبت نمائید. کمتر از ۲۴ ساعت فاکتو رسمی به همراه مهر، توسط واحد حسابداری ایجاد شده و جهت دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این مطلب را از دست ندهید: ۱۰ ویژگی یک پنل پیامکی خوب چیست؟

این مطلب را از دست ندهید: ۳۵ دلیل که چرا باید پنل پیامکی دونا اس ام اس را بخریم؟

چطور سامانه پیامک انبوه بخرم؟

خرید آنلاین سامانه پیامک انبوه

پس از مطالعه توضیحات فوق، می توانید وارد صفحه اصلی دونا اس ام اس شوید.

پس از مشاهده و بررسی امکانات پلن های مختلف (و در صورت نیاز مشاوره با همکاران فروش ما)، بر روی دکمه خرید کلیک کنید.

بخش پلن های پیامکی
در این بخش می توانید انواع پلن های پیامکی دونا اس ام اس را مشاهده کنید

به صفحه ثبت نام پنل پیامکی هدایت خواهید شد. فرم مربوطه را به دقت پرنمائید.

در قسمت انتخاب پنل پیامکی، پلن مورد نظر خود را انتخاب نمائید. در صورتی که کد تخفیف دارید، در فیلد مربوطه وارد کنید.

صفحه ثبت نام پنل پیامکی دونا اس ام اس
صفحه ثبت نام پنل پیامکی دونا اس ام اس

در نهایت بر روی دکمه خرید کلیک نمائید.

به صفحه پرداخت هدایت می شود. پس از وارد کردن اطلاعات کارد، خرید شما انجام خواهد شد.

پس از مدت کوتاهی، پنل پیامکی شما ایجاد و اطلاعات ورود برایتان پیامک می شود.

ارسال اطلاعات ورود پس از ثبت نام
ارسال اطلاعات ورود پس از ثبت نام

خرید آفلاین سامانه پیامک انبوه

اگر به هر دلیلی امکان خرید آنلاین پنل پیامکی برای شما مقدور نبود، با شماره ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش تمام اقدامات لازم جهت خرید آفلاین را به شما توضیح خواهند داد.

خرید اقساطی سامانه پیامک انبوه

در صورتی که امکان پرداخت یکجا برای شما مقدور نیست، می توانید با شماره ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس بگیرید تا همکاران ما فرآیند و شیوه خرید اقساطی را خدمت تان توضیح دهند. نیازی به ارائه چک، سفته یا هر نوع ضمانت دیگری نیست.

خرید کردم اما اطلاعات ورود برای من ارسال نشد

احتمال این اتفاق ۱ در هزار است، اما اگر به هر دلیلی اطلاعات ورود به پنل برای شما ارسال نشد، کافیست با شماره ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد پشتیبانی فنی این موضوع را پیگیری نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید پنل پیامکی این مطلب را بخوانید: آموزش خرید پنل پیامکی

سامانه پیامک انبوه مناسب چه کسب و کارهایی است؟

سامانه پیامک انبوه مناسب همه کسب و کارهایی است که نیاز دارند کسب و کارشان را تبلیغ نمایند، با مخاطبان و مشتریانشان در ارتباط دائمی،نزدیک و دوطرفه باشند و اطلاع رسانی نمایند. برای نمونه:

  • مشاورین املاک: بهترین املاک و کیس ها را اطلاع رسانی کنید.
  • پزشکان: نوبت دهی پیامکی ایجاد کنید. نوبت را یاداوری کنید. نظرسنجی کنید.
  • فروشگاه های اینترنتی: اطلاع رسانی محصولات جدید، کد دو مرحله ای ورود به سایت. ارسال لینک نظرسنجی
  • شرکت ها: اطلاع رسانی خدمات، اقساط، نظرسنجی خدمات و…
  • فروشگاه های فیزیکی: اطلاع رسانی جشنواره ها و تخفیفات
  • مدارس: اطلاع رسانی به والدین، اطلاع رسانی کلاس های فوق برنامه
  • وکلا: اطلاع رسانی های مربوط به روند پرونده، تبلیغ خدمات وکالت و…
  • مشاغل خانگی:اطلاع رسانی و تبلیغ محصولات و فروش بیشتر
  • برنامه نویسان: اتصال به نرم افزار ها و برنامه ها جهت ورود بدون رمز و نام کاربری
  • طراحان سایت: ورود به سایت بدون نام کاربر و رمز عبور، اتوماسیون اطلاع رسانی همچون پیامک ورود به سایت، ثبت سفارشریال لغو سفارش، ارسال سفارش، نظر سنجی
  • و بسیار از کسب و کارهای دیگر که در اینجا مجالی برای بازگو کردن همه آن ها نیست

این مطلب را از دست ندهید: افزایش فروش با پنل پیامکی

ارسال پیام انبوه بدون سامانه پیامک انبوه

شاید شما قصد ارسال پیامک انبوه داشته باشید، اما نیازی به خرید پنل نداشته باشید. برای مثال ممکن است دانش کار با رایانه و یا تلفن همراه را ندارید یا وقت شما بیش از اندازه پر باشد و نیاز دارید تا فرد دیگری فرایند ارسال را برای شما انجام دهد.

برای این منظور می توانید تعرفه ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل را مطالعه کنید و در صورت نیاز، ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بدون ثبت نام در سامانه نمائید. ارسال پیام توسط تیم بازاریابی دونا اس ام اس انجام خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که حتی در این روش، فرآیند احراز هویت شما بایدا انجام شود. در غیر اینصورت امکان ارسال ممکن نیست. همچنین قبل از پرداخت مبلغ، متن پیامک خود و روش ارسال را وارد نمائید، تا در صورتی که امکان ارسال پیام شما وجود نداشته باشد (متن پیامک فیشینگ باشد)، به شما اطلاع رسانی شده و شما مبلغی را پرداخت نکنید.

سوالات متداول

سامانه پیامک انبوه چیست؟

سامانه پیامک انبوه در واقع یک نرم افزار حرفه ای جهت ارسال پیامک در تعداد بالاست. شما می توانید از بانک شماره موجود در پنل پیامکی دونا اس ام اس استفاده نمائید و صورت کاملا مشخص بر اساس منطقه، شهر،جنسیت، سن و حتی نوع کسب و کار مشتریان، پیامک انبوه ارسال نمائید.

کاربرد سامانه پیامک انبوه چیست؟

به صورت خلاصه، تبلیغات انبوه، افزایش تعامل با مخاطب،اطلاع رسانی،افزایش وفاداری مشتری،نظرسنجی، اتوماسیون و …

امیدوارم با مطالعه این مطلب پاسخ تمام سوالات خودتان پیرامون سامانه پیامک انبوه را یافته باشید. اگر سوالی دارید، می توانید از طریق فرم نظرات در پائین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

سامانه پیامک انبوه دونا اس ام اس همواره در خدمت شماست تا کسب و کارتان را تبلیغ کنید، با مشتریانتان در ارتباط دائمی باشد و از بدون نگرانی، بازاریابی پیامکی داشته باشید.

طراحی سایت دوناوب
4.8/5 - (18 امتیاز)
Aqaye Pardakht

2 نظر در “سامانه پیامک انبوه چیست (۰ تا ۱۰۰ پنل پیامک انبوه)”

  • امید

    گفت:

    سلام. امکان ارسال پیام از تمامی اپراتور ها وجود داره؟

    • سردبیر

      گفت:

      سلام بله

مشتاق نظر شمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهم در خبرنامه و باشگاه مشتریان دونا عضو شوم.