راهنمای خرید پنل پیامکی در سال ۱۴۰۲

راهنمای ثبت نام و خرید پنل پیامکی

سلام همراهان عزیز پنل پیامکی دونا اس ام اس. در این مطلب با آموزش نحوه ثبت نام و خرید پنل پیامکی دونا اس ام اس در خدمت شما عزیزان هستیم. در این مطلب می توانید تمام روش های خرید پنل پیامکی دونا اس ام اس را مشاهده کنید.

خرید آنلاین پنل پیامکی

ورود به وبسایت

در ابتدا بعد از وارد شدن به وبسایت پنل پیامکی دونا اس ام اس به آدرس Doonasms.ir، با کمی اسکرول به سمت پائین صفحه، به بخش معرفی پلن های پیامکی خواهید رسید.

بخش پلن های پیامکی
در این بخش می توانید انواع پلن های پیامکی دونا اس ام اس را مشاهده کنید

در این بخش، ۶ پلن متفاوت تعریف شده است. با کلیک بر روی دکمه “مشاهده ویژگی ها”، می توانید خلاصه ای از امکانات موجود در هر کدام از پلن ها را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید پنل اس ام اس، به این موارد دقت کنید.

بخش معرفی پلن های پیامکی دونا اس ام اس
با کلیک بر روی دکمه مشاهده ویژگی می توانید لیستی از ویژگی ها را مشاهده کنید
امکانات هر یک از پلن های پیامکی
امکانات هر یک از پلن های پیامکی را می توانید از این قسمت مشاهده کنید

معرفی امکانات پلن ها

معرفی کوتاه امکانات پلن ها

این اطلاعات شامل موارد زیر بوده که برای هر پلن متفاوت است:

  • نام پلن : جهت خرید پنل پیام کوتاه، ۶ پلن مختلف در سامانه به نام های پلن رایگان، پلن اقتصادی، پلن استاندارد، پلن تجاری، پلن حرفه ای و پلن نمایندگی تعریف شده است.
  • قیمت پلن: هر پلن متناسب با امکانات آن قیمت گذاری شده است. پلن های بالاتر، امکانات و قیمت بالاتری خواهند داشت که متناسب با نیازهای کاربران به ۶ دسته مختلف تقسیم بندی شده اند. در این قسمت در صورتی که تخفیفی برای پلن در نظر گرفته شده باشد، دو قیمت مختلف درج خواهد شد. قیمت اصلی و قیمت با تخفیف. قیمت اصلی با رنگ مشکی و به صورت خط خورده نمایش داده شده و مبلغ آن بیش از قیمت تخفیفی است.
  • توضیح پلن: هر پلن متناسب با نیاز کاربران تعریف شده است.
  • شارژ هدیه: مبلغ مشخصی به عنوان شارژ هدیه در پنل پیامکی شما وجود دارد که برای شروع پیام رسانی بدون نیاز به شارژ سامانه می توانید پیامک ارسال نمائید. شارژ هدیه در پلن های بالاتر بیشتر خواهد بود.
  • امکانات فعال سامانه: در این قسمت، امکانات فعال در هر یک از پلن ها، به صورت درصدی از امکانات سامانه پیامکی مشخص شده است. در پلن های بالاتر، امکانات بیشتری در اختیار شما خواهد بود.
  • بدون هزینه تمدید: تمامی پلن های پیامکی دونا اس ام اس بدون هزینه تمدید بوده و شما با یک بار خرید سامانه، مالک آن خواهید بود و نیازی به پرداخت هیپ مبلغی نمی باشد.
  • تعرفه پیامک: حداقل قیمت ارسال پیامک در هر پلن به صورت عدد به تومان نوشته شده است. درپلن های بالاتر، تعرفه پیامک کمتر خواهد بود.
  • ضمانت بازگشت وجه: ضمانت بازگشت وجه در هر پلن متفاوت بوده و مقدار آن از ۱۵ روز تا ۶۰ روز متغیر است.
  • پشتیبانی تیکتی: همواره پشتیبانی تیکتی به صورت تمام وقت در اختیار شما خواهد بود و بدون محدودیت در زمان تعداد می توانید تیکت پشتیبانی دریافت کنید.
  • تخفیف طراحی وبسایت: در صورتی که برای کسب و کار خود نیاز به طراحی وبسایت دارید، می توانید با خرید پنل از دونا اس ام اس از ۵ تا ۱۰۰ درصد تخفیف در طراحی وبسایت بهره مند شوید. خدمات طراحی وب دوناوب، به عنوان ارائه دهنده خدمات حرفه ای در حوزه وب راحی وبسایت شما را بر عهده خواهد داشت. میزان این تخفیف در هر پلن متفاوت خواهد بود.
  • ارسال پیام صوتی: در صورتی که نیاز دارید تا از قابلیت پیام صوتی دونا اس ام اس استفاده کنید، می بایست حداقل پلن استاندارد دونا اس ام اس را خریداری نمائید. در این روش تبلیغاتی از پیام صوتی برای تبلیغات و اطلاع رسانی بدون مواجه با مسدودی استفاده خواهد شد.
  • ارسال پیام به لیست سیاه: همانطور که اطلاع دارید، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کنند. در این حالت پیام های تبلیغاتی برای این افراد ارسال نخواهد شد و به اصطلاح به این شماره ها بلک لیست یا لیست سیاه گفته می شود. برای ارسال پیامک تبلیغاتی به خطوط بلک لیست، نیاز به خط سیمکارتی با قابلیت ارسال به بلک لیست خواهید داشت. دونا اس ام اس این قابلیت را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای بهره مندی از این قابلیت نیاز به خرید پلن استاندارد یا بالاتر خواهید داشت.
  • خط اختصاصی رایگان: در تمامی پلن های دونا اس ام اس تعدادی خط ارسال پیامک اشتراکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اشتراکی بودن این خطوط به این معناست که مالکیت این خطوط در اختیار دونا اس ام اس بوده و شما با خرید سامانه بدون نیاز به پرداخت مبلغ اضافه می توانید از این خطوط استفاده کنید و چون این خطوط در اختیار تمام کاربران دونا اس ام اس قرار دارد، لذا به آن خط اشتراکی گفته می شود. این خطوط تنها قابلیت ارسال پیامک را داشته و جهت دریافت پیامک نیازمند ثبت خط اختصاصی خواهید بود. خطوط اختصاصی در مالکیت شما بوده و تنها شما امکان استفاده از آن را خواهید داشت. همچنین قابلیت دریافت نیز در این خطوط فراهم است. دونا اس ام اس در پلن های استاندارد به بالا، تعدادی خطوط اختصاصی رایگان به کاربران خود هدیه خواهد داد و نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نخواهد بود. تعداد این خطوط رایگان در هر پلن متفاوت است.
  • کد خوان و گارانتی چک: ماژول کد خوان و گارانتی چک یکی از امکانات پیشرفته سامانه پیامکی است که به کمک آن می توان اصلت کالا یا گارانتی به کمک شماره سریال را بررسی کرد. برای مثال شما می توانید با فروش محصول به مشتری، این قابلت را در اختیار اون قرار دهید تا با ارسال شماره سریال به خط اختصاصی شما در سامانه، اصالت گواهی یا گارانتی خود را بررسی نماید. این امکان در پلن های تجاری به بعد در سامانه در دسترس شماست.
  • خط خدماتی (بدون نیاز به سفته): در تمامی سامانه های پیامکی، خطوط به دو دسته تبلیغاتی و خدماتی تقسیم می شوند. خط خدماتی برای اطلاع رسانی استفاده می شود. برای مثال ارسال کد فعال سازی و احراز هویت یا ارسال اطلاعا خرید، سفارش و فرایند ارسال کالا. پیامک های ارسالی با خطوط خدماتی از بلک لیست عبور کرده و به تمامی شماره ها ارسال می شوند. در پلن های تجاری به بعد، خطوط خدماتی رایگان دراختیار شماست و شما بدون نیاز به خرید و خدماتی کردن خطوط (که نیازمند سفته است) می توانید از این قابلیت بهره مند شوید.
  • پشتیبانی تلفنی: دونا اس ام از پلن تجاری به بعد امکان بهره مندی از پشتیبانی تلفنی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در پلن تجاری می توانید از پشتیبانی در ساعات اداری و در پلن های بعدی از پشتیبانی تلفنی تمام وقت بهره مند شوید.
  • پشتیبانی واتساپ: در پلن های حرفه ای و نمایندگی می توانید در واتساپ با همکاران ما در پشتیبانی در ارتباط باشید و از خدمات پشتیبانی از طریق واتساپ بهره مند شوید.

معرفی کامل امکانات پلن ها

همچنین با ورود به صفحه تعرفه ها، می توانید جزئیات هر یک از پلن ها را مشاهده و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در این صفحه ریز جزئیات امکانات هر سامانه به همراه تعرفه های کامل ارائه شده است.

صفحه تعرفه ها
با ورود به صفحه تعرفه ها جزئیات هر پکیج را مشاهده و پلن ها را مقایسه کنید

برای ورود به صفحه تعرفه ها از طریق منوی بالای صفحه، بخش تعرفه ها>تعرفه پنل و پیامک می توانید وارد این صفحه شوید.

دسترسی به صفحه تعرفه ها از طریق منو
دسترسی به صفحه تعرفه ها از طریق منو

خرید پنل پیامکی

پس از انتخاب پلن مورد نظرتان، با کلیک بر روی دکمه خرید، وارد صفحه ثبت نام و خرید پنل پیامکی خواهید شد.

صفحه ثبت نام و خرید پنل پیامکی دونا اس ام اس
صفحه ثبت نام پنل پیامکی دونا اس ام اس

علاوه بر این، در قسمت های بالای صفحه دکمه ثبت نام به رنگ آبی موجود است که با کلیک بر روی آن به این صفحه هدایت خواهید شد.

دکمه ورود به صفحه ثبت نام در بالای سایت موجود است
دکمه ورود به صفحه ثبت نام در بالای سایت موجود است

پس از ورود به صفحه ثبت نام و خرید پنل پیامکی، ابتدا می بایست پس از مطالعه توضیحات اولیه، اقدام به تکمیل ثبت نام نمائید.

این توضیحات به جهت اهمیت مجددا در اینجا بازگو خواهد شد:

  • لطفا پیش از خرید پلن، ابتدا با ورود به صفحه تعرفه ها پلن مورد نظر خود را متناسب با امکانات و تعرفه ها انتخاب نمائید.
  • پس از خرید هر پلن، تنها قابلیت ارتقا به پلن های بالاتر موجود بوده و امکان بازگشت به پلن های پائین تر میسر نمی باشد.
  • ورود صحیح و درست هر یک از اطلاعات زیر برای ایجاد پلن شما لازم و اجباری بوده و در صورت عدم ورود با عدم صحت اطلاعات ورودی، امکان ایجاد حساب کاربری شما ممکن نخواهد بود.
  • در صورتی که پس از پرداخت موفق، اطلاعات ورود به حساب کاربری برای شما پیامک نشد، با شماره ۰۹۳۰۵۱۲۰۱۳۷ در واتساپ با پشتیبانی دونا اس ام اس در ارتباط باشید.

پس از مطالعه، اطلاعات فرم ثبت نام را به دقت تکمیل نمائید. تمامی این موارد خصوصا موارد ضروری، برای ساخت پنل کاربری الزامی خواهد بود. این اطلاعات به شرح زیر است:

  • نام و نام خانوادگی کامل شما دقیقا مشابه شناسنامه به همراه پسوند (ضروری)
  • کد ملی ۱۰ رقمی شما. در صحت ورود این عدد دقت کنید (ضروری)
  • شماره شناسنامه: شماره شناسنامه شما (ضروری)
  • شماره همراه شما. این شماره حتما باید به نام شما باشد (ضروری)
  • شماره تلفن ثابت
  • آدرس کامل به همراه نام استان، شهر، خیابان (ضروری)
  • کد پستی ۱۰ رقمی (ضروری)
  • پنل مورد نظر شما. در این جا شما امکان انتخاب یکی از ۶ پنل موجود در سامانه را خواهید داشت. با انتخاب هر کدام، قیمت آن نمایش داده خواهد شد. (ضروری)
  • کد تخفیف: در صورتی که کد تخفیف دارید در این فیلد وارد و سپس بر روی اجرا کلیک کنید. در صورتی که کد وارد شده صحیح باشد، تخفیف بر روی قیمت پنل اعمال خواهد شد.
  • کد امنیتی برای تشخیص شما از ربات (ضروری)
  • تیک قبول شرایط و قوانین: پس از مطالعه قوانین سامانه، تیک گزینه را بزنید. (ضروری)
  • ارسال: پس از ورود صحیح هر یک از موارد فوق بر روی دکمه ارسال کلیک کنید.

نکته: در صورتی که هر یک از موارد ضروری فوق وارد نشود، ارسال فرم ممکن نخواهد شد.

پس از ارسال فرم به درگاه پرداخت منتقل خواهید شد.

با تکمیل اطلاعات در صفحه پرداخت و کلیک بر روی دکمه پرداخت، در صورت پرداخت موفق به وبسایت هدایت خواهید شد.

در صورت مشاهده پیغام پرداخت شما موفقیت آمیز بود، ثبت نام شما تکمیل شده و فقط می بایست منتظر پیامکی حاوی اطلاعات ورود به وبسایت باشید.

خرید از طریق کارت به کارت

در صورتی که به هر دلیلی امکان خرید به صورت آنلاین ندارید، می توانید از پرداخت کارت به کارت استفاده کنید. جهت خرید پنل پیامکی به صورت کارت به کارت، لطفا پس از انتخاب پنل پیامکی مورد نظرتان، با شماره ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس بگیرید. همکاران پشتیبانی، شماره کارت جهت پرداخت را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پس از پرداخت مجددا با شماره فوق تماس گرفته و شماره پیگیری پرداخت را برای همکاران قرائت کنید. همکاران ما بلافاصله ثبت نام شما را انجام خواهند داد.

خرید از طریق پرداخت بانکی

در صورتی که مایلید تا مبلغ را به صورت پرداخت بانکی (واریز وجه) انجام دهید، طبق روند گفته در بخش بالا (بخش پرداخت کارت به کارت) اقدام نمائید. پس از واریز وجه در بانک، همکاران ما اطلاعات پرداخت را از شما دریافت خواهند کرد.

خرید به صورت اقساطی

در صورتی که امکان پرداخت یکجا برای شما مقدور نیست، می توانید با شماره ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس بگیرید تا همکاران ما فرآیند و شیوه خرید اقساطی را خدمت تان توضیح دهند. نیازی به ارائه چک، سفته یا هر نوع ضمانت دیگری نیست.

خرید به صورت حضوری

در صورتی که ساکن شهر ساری هستید، می توانید جهت خرید به صورت حضوری به شرکت مراجعه هزینه را پرداخت کنید.

آدرس شرکت: ساری، میدان ساعت، ابتدای خیابان مدرس، طبقه فوقانی سازمان اقتصاد، طبقه دوم واحد ۶

لطفا پیش از مراجعه حضوری، حتما از طریق شماره تماس ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ زمان مراجعه را هماهنگ کرده و از مراجعه بدون وقت قبلی خودداری نمائید.

در صورت وجود هر گونه ابهام، مشکل یا سوالی می توانید با شماره ۰۱۱۳۳۱۰۸۳۴۳ تماس بگیرید یا با همکاران پشتیبانی ما در واتساپ به شماره ۰۹۱۱۹۵۰۲۰۱۱ در تماس باشید.

همچنین می توانید با استفاده از سیستم چت آنلاین در گوشه پائین/راست صفحه یا ار طریق فرم تماس نیز با ما در ارتباط باشید.

4.9/5 - (23 امتیاز)
Aqaye Pardakht

2 نظر در “راهنمای خرید پنل پیامکی در سال ۱۴۰۲”

  • Sarina

    گفت:

    سلام
    پیام صوتی هم میشه فرستاد؟؟

    • سردبیر

      گفت:

      سلام بله

مشتاق نظر شمائیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می خواهم در خبرنامه و باشگاه مشتریان دونا عضو شوم.